• Γενικές
  • 1. Τι σημαίνει ηλεκτρονική δημοπρασία ;

    Είναι η διαδικασία κατά την οποία ο χρήστης – ενδιαφερόμενος αφού πήρε τις οικονομικές προσφορές από τα μέλη (φάση 1), επιλέγει την εκκίνηση της δημοπρασίας, όπου οι συμμετέχοντες καλούνται να δώσουν καλύτερη τιμή, σε σχέση με αυτές που προσφέρουν οι άλλοι, με διαδοχικές τοποθετήσεις , σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια. Ο χρήστης-ενδιαφερόμενος επιλέγει με δικά του κριτήρια τα μέλη που θα συμμετάσχουν στην διαδικασία της δημοπράτησης, στέλνοντάς τους πρόσκληση συμμετοχής. Μόνο τα μέλη που απαντήσουν με ''αίτημα αποδοχής'' μπορούν να συμμετάσχουν.
    Ο μέγιστος αριθμός των μελών που μπορούν να επιλεγούν είναι είκοσι (20) και ο ελάχιστος αριθμός πέντε (5).
    Η τιμή εκκίνησης της δημοπρασίας είναι η χαμηλότερη τιμή από τις προσφορές που έλαβε ο ενδιαφερόμενος.
    Ανάλογα με το ποσό εκκίνησης ορίζεται και το ''βήμα'' που μπορούν να ακολουθούν οι συμμετέχοντες, ως οικονομική έκπτωση για να παραμένουν στην διαδικασία της δημοπρασίας. Το ποσό δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το ''βήμα'', ενώ μπορεί να είναι μεγαλύτερο. Η τιμή εκκίνησης εμφανίζεται δεκαπέντε (15) λεπτά πριν την εκκίνηση της δημοπρασίας. Μετά την πρώτη τοποθέτηση τιμής, ο διαθέσιμος χρόνος για επανατοποθέτηση κάθε συμμετέχοντα είναι τριάντα (30) δευτερόλεπτα. Αν κατά την εκκίνηση της δημοπρασίας δεν δώσει κανένα μέλος νέα τιμή η διαδικασία κηρύσσεται άγονη και ακυρώνεται.

    Style1a
  • 2. Μπορώ να είμαι χρήστης της πλατφόρμας ‘’energyinbusiness.gr” ως ενδιαφερόμενος και ως μέλος ;

    Ναι μπορεί ο χρήστης να καταχωρεί την δική του αναζήτηση για να δεχθεί προσφορές από μέλη, αλλά επίσης την ίδια στιγμή να συμμετέχει ως μέλος με την αποστολή των οικονομικών του προσφορών σε άλλους ενδιαφερόμενους.

    Style1a
  • 3. Ποιος μπορεί να είναι μέλος ; Τι είναι μέλος ;

    "Μέλος" στην πλατφόρμα "energyinbusiness.gr" μπορεί να είναι κάθε επαγγελματίας – επιχείρηση που το αντικείμενο των επαγγελματικών του δραστηριοτήτων είναι σύμφωνο με τα αντικείμενα των θεματικών κατηγοριών της πλατφόρμας ,ώστε να μπορεί να δώσει οικονομική προσφορά και να επιτύχει συναλλαγές.

    Style1a
  • 4. Ποιος είναι ο ‘’ενδιαφερόμενος’’ ; Τι είναι ο ‘’ενδιαφερόμενος’’ ;

    "Ενδιαφερόμενος" είναι ο χρήστης ο οποίος εκδηλώνει το ενδιαφέρον του για την υλοποίηση μιας συναλλαγής, καταχωρεί την αναζήτησή του στις ειδικές ή γενικές αναζητήσεις οι οποίες αντιστοιχούν στην θεματική κατηγορία.

    Style1a
  • 5. Πληρώνω για να χρησιμοποιήσω την εφαρμογή ‘’energyinbusiness.gr’’ ;

    Όχι, η χρήση της πλατφόρμας για την καταχώρηση αναζήτησης είναι εντελώς δωρεάν.

    Style1a
  • 6. Τι το διαφορετικό προσφέρει η ηλεκτρονική πλατφόρμα "energyinbusiness.gr" από άλλους ηλεκτρονικούς καταλόγους ;

    Η "energyinbusiness.gr" ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ, η "energyinbusiness.gr" είναι ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ συναλλαγών, όπου για πρώτη φορά η αναζήτηση ως εκδήλωση ενδιαφέροντος για την πραγματοποίηση αγοράς, κοινοποιείται ταυτόχρονα σε όλα τα μέλη της. Έτσι τους δίνεται η δυνατότητα να δώσουν άμεσα τις προσφορές τους, με σκοπό την συναλλαγή με τον ενδιαφερόμενο.  

    Style1a
  • 7. Τι είναι η πλατφόρμα ‘’energyinbusiness.gr’’;

    Είναι μία νέα εφαρμογή όπου μπορούν να πραγματοποιούνται οι συναλλαγές των χρηστών της, χωρίς περιττά έξοδα, χωρίς μετακινήσεις, χωρίς την παρουσία ενδιάμεσων κοστολογίων, γιατί επωφελούνται από τις απεριόριστες δυνατότητες που τους δίνει το διαδίκτυο (internet).

    Style1a
  • Για τους ‘’ενδιαφερόμενους’’
  • 1. Είμαι ενδιαφερόμενος, πως μπορώ να εκκινήσω δημοπρασία ;

    Αφού έχει ολοκληρωθεί η Ζήτηση Προσφορών και έχεις την εικόνα με όλα τα απαραίτητα στοιχεία (τεχνικά και οικονομικά) προχωρείς ως εξής: επιλέγεις τα μέλη που σε καλύπτουν όχι κάτω από 5 σε αριθμό και μέχρι 20, αποστέλλοντάς τους μέσω της εφαρμογής το σχετικό αίτημα. Τα μέλη που αποδέχονται το αίτημα σου, αποστέλλουν ως απάντηση την ‘’αποδοχή πρόσκλησης’’ οπότε αυτόματα ορίζονται ως συμμετέχοντες στην δημοπρασία. Μετά πρέπει να καταβάλεις το ποσό για την εκκίνηση της διαδικασίας δημοπράτησης ως ορίζεται σχετικά βλ σχετικό πίνακα. Μετά την καταβολή, τα μέλη και εσύ ως ενδιαφερόμενος ενημερώνεστε για την ημέρα και ώρα που θα διεξαχθεί η δημοπρασία.

    Style1a
  • 2. Τι σημαίνει επαναδιαπραγμάτευση τιμής για μένα που ζητάω προσφορά ;

    Μετά την παραλαβή των τεχνοοικονομικών προσφορών από τα μέλη, εσύ ως ενδιαφερόμενος μπορείς να επιλέξεις έως τρεις (3) προσφορές (οι οποίες αντιστοιχούν σε διαφορετικά μέλη) και να ζητήσεις την διαδικασία ''επαναδιαπραγμάτευση τιμής''. Έτσι ολοκληρώνεται η συναλλαγή σου με τον οικονομικότερο για σένα τρόπο. Χωρίς να καταργούνται όμως και τα υποκειμενικά κριτήριά σου που αφορούν το μέλος και αποτελούνται από την προϋπηρεσία, τα επαγγελματικά προσόντα, την εντοπιότητα ή και την δυνατότητα εξυπηρέτησης σου μετά την πώληση.

    Style1a
  • 3. Θέλω να καταχωρήσω ως ενδιαφερόμενος μία αναζήτηση για να πάρω προσφορές, πρέπει να καταχωρήσω όλα μου τα προσωπικά στοιχεία ;

    Όχι δεν είναι απαραίτητο.

    Style1a
  • Για τα ‘’μέλη’'
  • 1. Πόσες ημέρες έχω περιθώριο να δώσω προσφορά σε μία ενεργή αναζήτηση;

    Οι αναζητήσεις αναμένουν τις προσφορές σας από μία ως εικοσιπέντε ημέρες ( 1 -25 ) από την ενεργοποίησή τους, ανάλογα με την επιθυμία του ενδιαφερόμενου πελάτη.

    Style1a
  • 2. Μπορώ να ¨ανεβάσω¨ προσφορές υλικών, έργου, υπηρεσίας αν δεν είμαι μέλος της πλατφόρμας ‘’energyinbusiness.gr’’ ;

    Όχι, το πλεονέκτημα αυτό το έχουν μόνο τα μέλη της πλατφόρμας . Μπορείτε λοιπόν με την εγγραφή σας ως μέλος να προβάλλεται τις προσφορές σας , όπως stock υλικών (π.χ. πλακάκια), έργο ( π.χ. ατομική θέρμανση), υπηρεσία (π.χ. ενεργειακή επιθεώρηση). (π.χ πλακάκια) 

    Style1a
  • 3. Διαφημίσεις μπορεί να ανεβάσει μόνο όποιος είναι μέλος της πλατφόρμα ‘’energyinbusiness.gr’’ ;

    Όχι, η εφαρμογή ‘’energyinbusiness.gr’’ είναι ανοιχτή σε οποιονδήποτε την επιλέξει για να προβληθεί μέσα από αυτήν.

    Style1a
  • 4. Τι σημαίνει επαναδιαπραγμάτευση τιμής για μένα που είμαι μέλος ;

    Εφόσον έχεις αποστείλει την/τις τεχνοοικονομική προσφορά/ες σου στον ’’ενδιαφερόμενο’’ για μια συγκεκριμένη θεματική κατηγορία, τότε μπορεί να σε επιλέξει ως ένα από τα τρία (3) μέλη για να ζητήσει ‘’επαναδιαπραγμάτευση τιμής’’, ώστε να έρθει σε συμφωνία για την ολοκλήρωση της συναλλαγής του. Η διάρκεια της επανατοποθέτησης σου ως μέλος είναι μέχρι σαράντα οχτώ (48) ώρες. Μπορείς να επανατοποθετηθείς με άλλη τιμή προσφοράς ή όχι. Όμως δεν έχεις δικαίωμα μεταβολής-μετατροπής των τεχνικών όρων που ακολουθούν την προσφορά που έλαβε εξαρχής ο ενδιαφερόμενος, βάσει της οποίας ζήτησε την διαδικασία ‘’επαναδιαπραγμάτευση τιμής’’.

    Style1a
  • 5. Είμαι μέλος, πως μπορώ να συμμετάσχω σε δημοπρασίες ;

    Η δημοπρασία ως διαδικασία ακολουθεί την Ζήτηση Προσφορών. Σας επιλέγει ο ενδιαφερόμενος αφού έχει παραλάβει από εσάς την τεχνική και οικονομική σας προσφορά και σας αποστέλλει το αντίστοιχο αίτημα. Με την ‘’αποδοχή της πρόσκλησης συμμετοχής’’ σας μέσω της εφαρμογής γίνεστε συμμετέχοντες στην δημοπρασία. Η ημέρα και η ώρα της διεξαγωγής της σας κοινοποιούνται από την εφαρμογή.

    Style1a
  • 6. Είμαι μέλος, μπορώ να δώσω για μία αναζήτηση όσες προσφορές μπορώ να είμαι ανταγωνιστικός, ή έχω περιορισμό ;

    Δεν υπάρχει κανένας περιορισμός, το κάθε μέλος μπορεί να αποστείλει περισσότερες από μία (1) οικονομικές προσφορές, οι οποίες μπορεί να είναι με διαφορετικά τεχνικά χαρακτηριστικά, προδιαγραφές, χώρα προέλευσης υλικών, κλπ.
    Style1a
  • 7. Είναι απαραίτητο να ‘’ανεβάσω΄΄ τα επαγγελματικά μου προσόντα στο διαδίκτυο ;

    Είναι μόνο η τιμή το καθοριστικό στοιχείο για την αποδοχή μιας προσφοράς ; Μπορεί ναι μπορεί και όχι. Όμως η δημοσιοποίηση των επαγγελματικών προσόντων του επαγγελματία ή της επιχείρησης είναι ένα ισχυρό πλεονέκτημα, το οποίο δίνει την δυνατότητα στα μέλη να προβάλλουν τα επαγγελματικά τους προσόντα δηλαδή τις δεξιότητες, εξειδικεύσεις, την προϋπηρεσία κλπ. Σε σύγκριση με αυτά του ανταγωνισμού θα επηρεάσουν θετικά την κρίση του χρήστη – ενδιαφερόμενου ώστε να προχωρήσει σε συμφωνία μαζί τους.

    Style1a
  • 8. Θέλω να εγγραφώ ως μέλος, πρέπει να καταχωρήσω όλα μου τα προσωπικά στοιχεία ;

    Ναι αυτό είναι απαραίτητο να γίνει. Η υποβολή των στοιχείων του επαγγελματία/επιχείρησης γίνεται : Πρώτον (1ον) για να επιβεβαιωθεί η επαγγελματική του ιδιότητα και δεύτερον (2ον) για να μπορούν να αποσταλούν τα στοιχεία του στον χρήστη – ενδιαφερόμενο εφόσον επιλέχθηκε, για να πραγματοποιηθεί η συναλλαγή.

    Style1a
  • 9. Αν ως μέλος πρέπει να δώσω μία προσφορά, άλλα έχω ερωτήσεις οι οποίες δεν μπορούν να απαντηθούν με τα στοιχεία που έχω μπροστά μου, τι κάνω ;

    Η εφαρμογή δίνει την δυνατότητα στα μέλη να αποστέλλουν ερωτήσεις στους χρήστες- ενδιαφερόμενους, μέσα από ελεύθερο κείμενο, με σκοπό την πληρέστερη αποτύπωση των αναγκών τους. Μάλιστα οι διευκρινήσεις που λαμβάνει το μέλος από τον ενδιαφερόμενο, αποστέλλονται σε όλα τα μέλη ταυτόχρονα, ώστε όλοι οι συμμετέχοντες να λαμβάνουν τις ίδιες ενημερώσεις. Εφόσον πραγματοποιηθεί αυτή η διαδικασία το μέλος έχει δύο (2) δυνατότητες.

    Η πρώτη (1η) είναι να αποστείλει νέα οικονομική προσφορά,

    η δεύτερη (2η) να στείλει την ίδια οικονομική προσφορά (αποστολή της ίδιας), εφόσον κρίνει ότι δεν υπάρχει καμία τροποποίηση που να μεταβάλλει το κόστος της. Αλλιώς η πριν την τελευταία ενημέρωση αποσταλμένη προσφορά θεωρείται άκυρη.

    Style1a
  • 10. Είναι απαραίτητο αν δεν επιθυμώ να συμπεριλάβω και περισσότερες κατηγορίες επαγγελματικής δραστηριότητας (προσθήκες) ;

    Όχι δεν είναι απαραίτητο, οι "Προσθήκες" αποτελούν ουσιαστικά μία δυνατότητα για τα μέλη αφού εγγραφούν στις κύριες κατηγορίες του ενδιαφέροντός τους , να μπορούν με ελάχιστο επιπλέον κόστος να συμμετέχουν σε περισσότερες θεματικές κατηγορίες.

    Style1a
  • 11. Πως κάνω εγγραφή στις θεματικές κατηγορίες της πλατφόρμας ;

    Η εγγραφή είναι εύκολη και πραγματοποιείται επιλέγοντας την/τις θεματική/ές κατηγορία/ες που επιθυμώ να συμμετέχω μέσα από την επιλογή που δίνει η πλατφόρμα "energyinbusiness.gr" στη φόρμα "Υποβολή αιτήσεων" .

    Μετά την καταβολή της ετήσιας συνδρομής η εγγραφή είναι σε ισχύ και το μέλος συμμετέχει σε κάθε αναζήτηση που θα καταχωρηθεί για τις θεματικές κατηγορίες που επέλεξε.

    Style1a
  • 12. Πως ‘’βλέπω’’ τις προσφορές των ‘’ενδιαφερομένων’’ ;

    Μέσα από την εφαρμογή "energyinbusiness.gr" λαμβάνονται όλες οι προσφορές οι οποίες είναι διαθέσιμες για ανάγνωση αλλά και εκτύπωση από τα μέλη. Ο διαχωρισμός των φάσεων (φάση προσφοράς), φάση επαναδιαπραγμάτευσης κλπ γίνεται με την τοποθέτηση ευανάγνωστων εικονιδίων, άλλα και με επιμέρους επεξηγήσεις, με την μορφή σχολίων, όταν ο κέρσορας ακουμπάει σε κάποιο εικονίδιο.

    Style1a
  • 13. Είμαι επαγγελματίας ή εκπροσωπώ επιχείρηση που ασχολείται με την εμπορία, την παροχή υπηρεσίας, την κατασκευή έργου, τι κερδίζω αν γίνω μέλος της εφαρμογής ‘’energyinbusiness.gr’’ ;

    Όλα τα μέλη της εφαρμογής "energyinbusiness.gr" λαμβάνουν όλες τις αναζητήσεις (εκδηλώσεις ενδιαφέροντος) που καταχωρούνται στις θεματικές κατηγορίες που έχουν επιλέξει .Το κέρδος του μέλους είναι η πληροφόρηση που μπορεί να γίνει δουλειά, χωρίς μετακινήσεις και περιττά έξοδα.

    Style1a